Thursday 9 February 2012

Tahun Baharu... 2012

Tahun baru telah menjelma..Terasa begitu pantas masa berlalu.. Aku sambut 2012 dengan penuh rasa syukur ke hadrat Illahi keran aku masih diberi pelaung untuk bernafas di muka bumi Allah ini.. Walaupun tahun baru ku sambut dengan terbaring di atas katil akibat demam yang melampau.. 
Hari pertama buka persekolahan aku diserang demam yg sgt tinggi, 39.5.. Aku gagahkan jua bangunkan badan ku, hayunkan langkah ke sekolah anak-anak ku.. Ku selesaikan jua urusan mereka.. Menjelang tengah hari, badan semakin lemah.. Aku dah x berdaya, lalu aku putuskan mahu ke hospital untuk mebuat pemeriksaan lanjut.. Setiba di hospital, selesai mendaftar aku dipanggil bertemu doktor. Apabila doktor melihat aku dia katakan you look very bad, you should have come here ealier... hurrmmmmm... Aku taw.. Tapi nak wat cemana.. Tuntutan kehidupan kan.. Aku terpaksa di tahan di wad... Alahaiii.... kesian anak2 mama... Maafkan mama sebab tak dapat nak hantar & jemput anak2 mama ke sekolah.. Hari hari kena masuk air dlm badan.. Sampai berbotol-botol lah.. Finally, lepas check darah and everything, the doc inform me that i've been attack by Virus Fever and Bronchitis.. Isshhhhhh... demam oohhh demam... Naper lah waktu waktu penting cam gini kau nak serang aku.. 5 hari tido kat sepital.. Ari2 hubby yang uruskan segalanya untuk anak anak ku.. Terima kasih banyak-banyak En Hubby, jasa mu dikenang... 


Buat anak-anak mama, maafkan mama sebab tak dapat uruskan anak-anak mama.. Tapi percayalah, mama sayang kalian sangat-sangat tak terbanding dengan apa pun jua harta di dunia ini...


Buat En Hubby, terima kasih kerana menjadi BFF, doctor, nurse, driver, and everything for us...


I LOVE U GUYS SO MUCH!!!

1 comment:

  1. Dugaan buat seorg ibu yg hebat spt Lia... Bahaya gak tu sbb demam teruk tu, Alhamdullilah dah sihat dah... seb dah ade penjaga bff terbaek tew kan... Semoga lia & fmily sentiasa dan dibawah lindungan Allah s.w.t...amin

    ReplyDelete