Thursday 23 February 2012

Salam Penghulu Hari... Ari ni dok baca blog orang orang disekeliling ku.. Hurm.. macam macam ada.. Ada yang happy, ada yang bermasalah, ada yang menasihati orang, ada yang mengata orang... Ishhhhhhh... Ada ada jer kan...Dalam membaca tu, terjumpa balik blog lama aku, yang dah gagal aku buka.. Hehe.. Tah kenapa pun tak pasti... Tetiba jer tak leh buka.. Ini blog lama aku, http://blackdragonbutterfly.blogspot.com/
Weekend lepas saya wat makan makan kat umah.. Jemput my very best friend.. My in laws and siblings.. Seronok dapat makan makan ramai ramai nih.. Aku memang suka masak untuk orang makan walaupun aku tau aku masak tak shedap.. hahahaha... Ari tu aku masak Ayam Golek Shalia (resepi celup dari internet tapi aku olah ikut citarasa aku... kannnn).... Malam tu best friend aku, Fiza lepak kat umah aku with her fiancée... So seronok sangat dapat berbual panjang.. And lewat malam we all watching my Wed video... Tergelak gelak lah tengok video.. Haaa... sedar tak sedar dah 7 bulan aku kahwin... Namun masih belum dikurniakan cahaya mata... Aku berdoa setiap hari pada Allah agar kami dikurniakan rahmatNya.. Semoga doa aku dimakbulkan.. p/s: doakan kan kami yea... TQ... Tanggal 2Jul11 aku diijabkabulkam (buat kali ke2 & insyaallah ini yang terakhir)... BFF aku jadik pengapit aku.. Kuasa tuhan.. Dia pula akan melangsungkan perkahwinannya tahun ini... Yang paling ajaib, tarikh akad nikahnya juga hampir sama dengan aku.. Kalau aku 020711, dia 020612... Kami sangat sehati sejiwa.. Kannnnnnn... Aku sangat gembira pada hari dia menceritakan hal ini kepada ku.. Doa aku sentiasa ada buat dia sahabat ku.. Tak pernah sekali aku lupakan namanya dalam daokan.. Specific, Ya Allah Kau berikan lah kebahagiaan buat sahabat ku Hafiza :) Insyaallah, semoga dikau akan lebih bahagia kelak... Dan yang paling membanggakan aku, dia mau aku jadi pengapit nya.. Seronok nyer... Insyaallah beb, i'll be there for you... My BFF...
Love her so much... Ehhh... alamak, dah abis waktu lunch.. Sambung wat keje lah.. To be continue yea... Nukilan, BDB@ 24022012 1507

No comments:

Post a Comment